Anul trecut, ING Bank România a împlinit 15 ani de la lansare. Un an festiv care a marcat și un record în ceea ce privește disponibilitatea aplicației de internet și mobile banking și anume, 99,93% din timp, lucru care se traduce în doar șase ore și opt minute de indisponibilitate pe parcursul întregului an 2021, ore care includ și perioadele de mentenanță programată.
Tot în acest an aniversar, clienții ING au beneficiat și de o serie de noi produse și servicii precum cardurile virtuale, asigurări de sănătate, deschiderea unui card de credit 100% online sau plățile prin intermediul numărului de telefon prin AliasPay. Printre cele mai populare produse ING s-au numărat contul curent și cardul, unul din șase români având salariul la ING în vreme ce 20% din tranzacțiile realizate cu cardul pe teritoriul țării noastre fiind tranzacții realizate cu un card ING. Mai mult, conform evaluării Net Promoter Score, ING a oferit cea mai bună experiență persoanelor cu cont bancar, poziție confirmată și de studiile independente Kantar.
“ING România a avut rezultate solide anul trecut, rezultate care ne situează astăzi într-o poziție bună pentru a naviga prin vremuri turbulente. Ca și până acum, vom fi alături de clienții noștri, strategia ING fiind centrată pe nevoile clienților și experiența acestora în relația cu noi. Toate serviciile, produsele și funcționalitățile pe care am ales să le implementăm în ultimii ani au rolul de a le oferi control și autonomie când vine vorba de propriile finanțe, un control bine-venit în acest context”, scrie Mihaela Bâtu, CEO ING Bank România.
„Pe parcursul anului trecut, am realizat o creștere cu 18% a creditelor acordate persoanelor fizice și companiilor, pe fondul unei situații macroeconomice pozitive și reducerii impactului pandemiei Covid-19. În paralel, depozitele atrase de la clienții noștri s-au majorat cu 13%. Aceste evoluții favorabile, alături de reversarea unei proporții semnificative din costurile cu provizioanele de risc înregistrate în anul 2020, au determinat o performanță financiară foarte bună”, adaugă aceasta.
„Fideli direcției noastre de digitalizare și inovație, am continuat să dezvoltăm oferta de produse și servicii online. În egală măsura punem accentul pe contribuția noastră la dezvoltarea sustenabilă a afacerilor clienților noștri și în angajamentul nostru pentru sustenabilitate. Creditul verde de nevoi personale lansat în 2021 a fost primul astfel de produs adresat clienților noștri persoane fizice, urmând să introducem noi produse verzi în cursul acestui an. Alături de digitalizare, sustenabilitatea joacă un rol important în acțiunile și planurile noastre pentru noul an, indiferent de provocările cu care ne confruntăm”, conchide ea.
Cât privește clienții de business, anul trecut, aceștia au putut accesa finanțări în cadrul IMM Invest prin intermediul ING Bank. Banca a utilizat nu mai puțin de 95% din fondurile alocate de FNCGIMM, 80% dintre finanțări fiind acordate microîntreprinderilor și întreprinderilor mici. Pe parcursul anului trecut, de altfel, au fost acordate credite de peste 2,5 miliarde de lei IMM-urilor, ING Bank primind peste 6500 de cereri în acest sens.
http://www.banknews.ro/stire/89136_ing_bank_anunta_rezultatele_financiare_pentru_2021.html
|