Cota de piata MOL Romania a crescut la 14,4% in 2006, MOL fiind al doilea jucator pe piata romaneasca de profil in ceea ce priveste volumul de vanzari retail de carburant, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Vanzarile de combustibil au crescut cu 26,3% in 2006 fata de anul anterior, ca rezultat atat al extinderii retelei (achizitiei Shell Romania), cat si a cresterii de 13% in ceea ce priveste volumul de vanzari per site.
Anul trecut, profitul operational al intregului grup MOL a crescut cu 31%, in timp ce profitul net a crescut cu 35%, la 331,4 miliarde de forinti (1,574.3 milioane de dolari), in crestere cu 86,5 miliarde de forinti (410.9 milioane de dolari) fata de nivelul din anul anterior, pe fondul rezultatelor favorabile inregistrate de majoritatea operatiunilor grupului si a unui castig obtinut dintr-o tranzactie in sectorul gazelor naturale.
In Romania, veniturile rezultate din vanzarile magazinelor din benzinarii au crescut cu 24,4%, mai rapid decat cresterea cererii de bunuri de consum a Romaniei de 10% in 2006, comparativ cu 2005.
"Am avut un an foarte bun, in care am crescut organic. Asteptam rezultatele finale pentru anul 2006, dar cele preliminare ne arata ca MOL Romania este o companie puternica, in crestere pe piata din Romania", a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.
In primele noua luni ale anului trecut, MOL Romania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 477 de milioane de EUR, in crestere cu peste 60% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2005.
In 2007, compania apreciaza o investitie de 12 milioane de EUR in extinderea si optimizarea retelei, prin construirea a 8 noi benzinarii si re-branduirea si integrarea statiilor preluate in luna noiembrie a anului trecut de la Petrom.
In acest moment, MOL Romania opereaza o retea formata din 121 de benzinarii in toata tara. MOL Romania isi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmarind eficientizarea maxima a retelei de benzinarii, acoperirea nationala corespunzatoare, cresterea numarului de carduri de carburanti, fidelizarea clientilor existenti si castigarea unor clienti noi printr-un portofoliu de produse si servicii de o foarte buna calitate.
Redactia BankNews.ro