BankNews.ro - The Business Republic

Raiffeisen Banca pentru Locuinte isi imbunatateste serviciul de call-center
Finante-Banci | Data Publicarii: 12-02-2007

Clientii actuali si potentiali ai RBL vor putea beneficia incepand cu luna februarie de un sistem de call-center avansat, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Folosind acest sistem, se pot obtine informatii detaliate privind produsele bancii, care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru a putea incheia un contract de economisire-creditare, care sunt etapele derularii contractului, conditiile de acordare a creditelor, veniturile si garantiile acceptate de RBL.

In plus se pot oferi consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, date cu privire la� modificarile ulteriore care pot surveni in situatia contractelor (conexari, divizari, majorarea sau reducerea sumei contractate), informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare, sau� informatii cu privire la soldul contractului.

Clientii pot obtine toate aceste date la numarul de telefon +4021/233.30.00 de luni pana vineri intre orele 09:00 - 18:00.

Mai mult, pentru cei care doresc alte indicatii decat� cele despre produsele bancii sau contractul de economisire - creditare, RBL a pus la dispozitie un alt numar de telefon: +4021/203.19.20, disponibil de luni pana vineri intre orele 9.00 - 18.00.

Strategia de distributie a RBL a vizat inca de la inceput acordarea unei atentii deosebite clientilor si modului de servire a acestora.

Pe langa serviciul de call-center clientii RBL au la dispozitie adresa de mail�info@railoc.ro si site-ul railoc.ro , de unde pot obtine detalii despre oferta de produse si serviciile bancii, structura actionarilor, sau conducerea bancii.

Redactia BankNews.ro
redactia@banknews.ro

http://www.banknews.ro/stire/8868