BankNews.ro - The Business Republic

Electrica Oltenia a mandatat BRD si Citibank sa-i colecteze facturile
Finante-Banci | Data Publicarii: 08-02-2007

2 banci colecteaza facturile ElectricaElectrica Oltenia a mandatat BRD-Groupe Societe Generale si Citibank Romania sa realizeze operatiunile de colectare a facturilor emise de companie, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. BRD-Groupe Societe Generale pune la dispozitia Electrica Oltenia atat unitatile sale, cat si intreaga gama de canale bancare alternative de distributie. Citibank Romania impreuna cu partenerul sau Posta Romana pun la dispozitia celor aproximativ 1,3 milioane de clienti ai Electrica Oltenia peste 400 de locatii din zona Oltenia, unde facturile pot fi platite acum intr-un mod mult mai usor si flexibil.

"Ca parte a angajamentului CEZ Group de a imbunatati calitatea serviciilor furnizate catre clientii sai din Romania, Electrica Oltenia a lansat, impreuna cu BRD si Citibank Romania, un nou sistem de incasare a facturilor de energie electrica. Prin folosirea unor modalitati moderne de plata, precum transferurile bancare, debit direct sau bancomate (ATM-uri), clientii vor putea achita facturile fara a mai fi necesara deplasarea la casieriile Electrica Oltenia. Parteneriatul cu jucatorii importanti de pe piata bancara din Romania si cu Posta Romana a ajutat Electrica Oltenia sa creasca numarul punctelor de colectare de la 64 la mai mult de 400 de locatii, pe plan national", a declarat Martin Pacovsky, CFO CEZ Romania.

"Pentru a tine promisiunea pe care am facut-o clientilor nostri, si anume aceea de a face operatiunile bancare zilnice tot mai simple, BRD a facut munca de pionierat in construirea si oferirea unei solutii globale pentru plata facturilor. BRD a fost prima banca din Romania care a pus la punct un sistem de plata prin card a facturilor la POS. Ne bucuram ca putem oferi companiei Electrica Oltenia si clientilor sai servicii de calitate, experienta noastra in canale bancare de distributie directe si alternative si intreaga noastra retea din cele 7 judete pe care compania le aprovizioneaza cu electricitate", a declarat Patrick Gelin, Presedinte - Director General al BRD-Groupe Societe Generale.

Facturile Electrica Oltenia pot fi platite atat in unitatile BRD, prin ordin de plata, Direct Debit, cash, cat si prin POS-urile instalate la comercianti, Internet Banking, ATM-uri sau telefon, prin intermediul serviciului Vocalis. 

"Mandatul primit de la Electrica Oltenia reprezinta o reusita importanta. Citigroup ofera solutii de management al lichiditatilor extrem de performante clientilor sai din intreaga lume, iar acest mandat constituie un nou reper in transferarea expertizei globale catre Romania", declara Shahmir Khaliq, Citigroup Country Officer for Romania. "Mai mult de-atat, succesul parteneriatului dintre Citibank Romania si  Posta Romana confirma o data in plus increderea care defineste tot mai mult colaborarea dintre institutiile financiare globale si locale, si demonstreaza eforturile lor comune de a asigura o acoperire nationala si de a oferi intotdeauna clientilor servicii de calitate", a adaugat Shahmir Khaliq.

Facturile Electrica Oltenia pot fi achitate prin ordine de plata  direct in contul companiei deschis la Citibank Romania, si, datorita parteneriatului dintre Citibank si Posta Romana, pot fi achitate si in oficiile postale din localitatile acoperite de Electrica Oltenia sau direct la agentii postali (in mediul rural). De asemenea, din martie, vor putea  fi utilizate si alte canale alternative oferite de Citibank Romania  - precum sistemul Unikasa de plata in numerar a facturilor.

Redactia BankNews.ro

http://www.banknews.ro/stire/8799