TAROM a lansat licitatii deschise pentru achizitii aferente infrastructurii IT de relatii cu clientii, aceasta fiind prima investitie substantiala a companiei din ultimii 10 ani in acest domeniu, informeaza operatorul national de trafic aerian intr-un comunicat remis, miercuri, AGERPRES.
"In termeni simpli, dupa aproape 10 ani, TAROM investeste masiv in infrastructura IT, cu beneficii majore pentru companie, dar mai ales pentru pasageri. Prin implementarea noilor solutii integrate IT se va crea o veritabila revolutie in sistemul de rezervari al companiei. Mai precis, este vorba despre rezervari mai rapide, orientate in jurul asteptarilor pasagerului, despre un acces mai facil si mai rapid la destinatiile frecvente, despre dezvoltarea si comunicarea eficienta a unor oferte comerciale avantajoase si nu in ultimul rand, despre dezvoltarea unei platforme de comunicare reala cu clientii si pasagerii TAROM", spun reprezentantii operatorului aerian.
Compania va investi intr-un centru de performanta in ceea ce priveste infrastructura hardware si de aplicatii. Cu alte cuvinte, dupa implementarea proiectului, compania va beneficia de un nucleu software, total integrat, care sa schimbe fundamental modul in care TAROM isi gestioneaza resursele.
"Este prima investitie de substanta pe care TAROM o implementeaza in ultimii 10 ani in domeniul IT. Avem asteptari mari de la acest sistem integrat, care suntem siguri ca va reinventa felul in care TAROM isi gestioneaza resursele, activele si timpul", a declarat directorul general al companiei, Werner Wolff.
Referitor la avantajele implementarii sistemului nou de relationare cu clientii, acesta a aratat ca este vorba despre un veritabil salt in timp in ceea ce priveste accesul companiei la tehnologie.
"Compania noastra este obligata sa faca un salt in timp si sa recupereze ceea ce a pierdut in ultimii ani in materie de satisfactie a clientilor, de comunicare, de deschidere si eficienta. Pasagerii nostri trebuie sa stie ca solutia integrata IT li se adreseaza. Vorbim despre dezvoltarea unui nou call-center eficient, de un sistem unitar de prelucrare a datelor, de deschiderea posibilitatii utilizatorilor de a-si crea conturi pe platforma noastra online. In paralel, solutiile de business intelligence vor permite managementului companiei sa cunoasca in orice moment care sunt costurile, veniturile, gradul de incarcare al curselor si bineinteles profitabilitatea", a spus Wolff.
La finele lunii martie, Guvernul a aprobat bugetul de venituri si cheltuieli al TAROM, potrivit caruia operatorul aerian national are prevazute, pentru anul in curs, investitii de 440,247 milioane de lei, in crestere cu 64,4% fata de anul precedent, 10% din suma urmand sa fie alocata sectorului IT.
"Bugetul TAROM pentru anul 2018, propus de conducerea companiei nationale, a fost aprobat prin Hotarare de Guvern, joi 29 martie a.c. Indicatorii sunt pozitivi. Veniturile previzionate sunt cu 21% mai mari decat cele de anul trecut, in timp ce bugetul destinat investitiilor companiei a crescut cu 64,4%. Avem incredere ca in perioada urmatoare TAROM va reusi sa intre pe un trend pozitiv din punct de vedere economico-financiar", se arata intr-un comunicat al companiei remis AGERPRES pe 30 martie.
Bugetul TAROM pe anul 2018 este in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut cu 21,3%. Veniturile companiei vor depasi, in 2018, suma de 1,5 miliarde lei.
TAROM a intrat intr-un proces de reevaluare si reorganizare, dupa mai multe incidente cu aeronavele companiei si dupa un anunt privind consemnarea de pierderi estimate in 2017 la 207 milioane de lei.
Sursa: Agerpress
http://www.banknews.ro/stire/83299_tarom_a_lansat_licitatii_publice_pentru_modernizarea_sistemului_it.html