BankNews.ro - The Business Republic

Raiffeisen Bank Romania isi optimizeaza si automatizeaza deciziile de creditare
| Data Publicarii: 03-01-2007

Raiffeisen Bank Romania a selectat compania americana de consultanta si aplicatii IT Fair Isaac Enterprise pentru optimizarea si automatizarea sistemului de acordare a creditelor pentru clienti, ceea ce va duce la o capacitate de procasare mai mare, a anuntat, firma americana. Reducerea implicarii directe a angajatilor in analiza noilor contracte este un alt efect urmarit de banca. Aceste noi tehnici vor duce la "imbunatatirea managementului deciziilor si la expansiunea portofoliului pe piata din Romania", se arata in comunicatul Fair Isaac Corporation. "Combinate, aceste solutii vor ajuta Raiffeisen Bank sa realizeze o profitabilitate mai mare prin incheierea mai multor contracte de creditare, reducerea costurilor operationale si a intarzierilor si gestionarea mai buna riscurilor de credit", a anuntat compania americana.

"Solutia Capstone (n.r. produs oferit de Fair Isaac Enterprise) ne va permite sa ne onoram contractele cu o eficienta sporita a costurilor, sa tinem pasul cu planurile noastre de crestere si sa ne asiguram un fundament sigur pentru obiectivele de viitor", a declarat vicepresedintele Raiffeisen, Carl Rossey.

Raiffeisen Bank Romania ocupa a treia pozitie din clasamentul bancilor din Romania la sfarsitul lunii septembrie, cu active de 12,6 miliarde lei (3,57 miliarde euro) si o cota de piata de 8,31%. Reteaua bancii cuprinde si 860 de bancomate (ATM) si peste 6.700 de terminale de plati la comercianti (POS). Raiffeisen Bank a atras, pana in prezent, 2,1 milioane de clienti persoane fizice, 130.000 IMM-uri si peste 5.000 clienti companii mari si medii, spun reprezentantii bancii. Banca a incheiat anul cu o retea de 265 de unitati, iar planurile pentru anul viitor prevad inaugurarea a peste 100 de noi sucursale de agentii.

In afara de reteaua de unitati clasice, Raiffeisen Bank utilizeaza si alte canale de acces la serviciile si produsele bancii pe care le folosesc deja peste 100.000 de clienti. Acestea sunt Raiffeisen Online (serviciu bancar prin internet), care ofera clientilor acces non-stop la conturile lor prin internet, Raiffeisen Direct (telefon banking), prin care se pot obtine telefonic informatii despre produsele si serviciile bancii si se pot efectua tranzactii bancare, si myBanking (serviciu bancar prin telefonul mobil - in colaborare cu Vodafone Romania si Orange), prin care se pot face tranzactii si plati diverse sau se pot obtine informatii financiar-bancare.

Sursa: NewsIn

http://www.banknews.ro/stire/8032