Raiffeisen Bank a lansat Raiffeisen Online pentru persoane fizice, serviciul de internet banking care ofera clientilor acces non-stop la conturile lor, oriunde s-ar afla. Lansat la sfarsitul lunii mai, la acest serviciu au apelat pana in prezent peste 1000 de clienti, care folosesc serviciul cel mai des sa faca diverse plati. Serviciul este disponibil indiferent de zi sau ora, prin intermediul oricarui computer ce indeplineste conditiile tehnice (Windows/Internet Explorer minim versiunea 5.5) si este conectat la Internet.
Prin Raiffeisen Online clientii pot sa efectueze tranzactii bancare sau sa obtina informatii complete despre conturile lor. Se pot face plati, transferuri, se pot constitui sau lichida depozite, se pot face plati predefinite, schimburi valutare sau se pot obtine informatii despre solduri, istoricul tranzactiilor, etc. Toate operatiunile intrabancare se realizeaza in timp real, iar soldurile conturilor sunt actualizate permanent.
Comisioanele practicate pentru Raiffeisen Online sunt cu pana la 50% mai mici decat la ghiseele bancii. Se plateste o taxa pentru abonament lunar de 1 euro. Serviciul este oferit pe baza unei tehnologii de varf, solutiile de internet banking fiind asigurate de compania Advantage, ce a furnizat astfel de solutii si pentru National Bank of Greece sau banca turceasca Millenium. Se utilizeaza un sistem de criptare SSL la 128 biti, garantand securitate optima pentru tranzactiile efectuate.
Serviciul Raiffeisen Online poate fi obtinut de orice persoana fizica care detine cel putin un cont curent in lei si un card de debit activ la Raiffeisen Bank si care incheie un contract pentru activarea acestui serviciu la orice unitate a bancii.
Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor care sunt abonati la Raiffeisen Online pentru asistenta doua numere de telefon disponibile non-stop din orice retea, din tara sau din strainatate - 021/306.55.55; 021/306.55.56 sau site-ul www.raiffeisenonline.ro
Redactia BankNews.ro