BankNews.ro - The Business Republic

Banca Transilvania, desemnata Banca Anului 2006 de catre revista Capital
| Data Publicarii: 06-12-2006

Banca Transilvania, desemnata Banca Anului 2006 de catre revista CapitalBanca Transilvania a primit premiul Banca Anului 2006 din partea revistei Capital, in cadrul Galei premiilor "Oskar Capital", se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Potrivit oficialilor bancii, acest premiu reprezinta pentru Banca Transilvania recunoasterea unui an de succes, a unei etape esentiale pentru ceea ce inseamna banca, in prezent: implicare, performanta, dinamism si spirit antreprenorial.

Banca Transilvania a ajuns la o cota de piata de 4,5%, in functie de active, situandu-se pe o pozitia 5 intre bancile din Romania si, in plus, este singura institutie bancara cu capital privat majoritar autohton din top 10. De asemenea, numarul de clienti activi - persoane fizice si juridice - a depasit cifra de 750.000, fapt datorat ofertei complexe a bancii, lansarii periodice de produse si servicii, extinderii retelei teritoriale, precum si implicarii deosebite a angajatilor.

O alta crestere semnificativa este cea a numarului de unitati, fapt care a adus Banca Transilvania tot mai aproape de clientii sai. In prezent, banca isi desfasoara activitatea prin intermediul a 325 de sucursale si agentii, acoperind principalele zone economice din tara. In 2006, banca a deschis peste 100 de locatii, la care se adauga, in Timisoara, BT Cafè™ si Italian Desk - birou destinat comunitatii oamenilor de afaceri din zona. Toate aceste unitati noi inseamna, bineinteles, si mai multe locuri de munca - aproape 180 de angajari pe luna, echipa Bancii Transilvania ajungand la aproximativ 4.500 de persoane.

In ceea ce priveste cele trei linii principale de business ale Bancii Transilvania - persoane fizice, IMM si companii mari - acestea au continuat sa vina pe piata cu produse care sa anticipeze trend-ul, precum si cu un personal specializat. Asadar, pentru intreprinzatorii romani, banca a lansat, conform strategiei, la fiecare trei luni, produse specifice: "SCONTARE 100%", "Abonamentul Bancar", "Clubul Intreprinzatorului Roman" si, de curand, "Proprietati imobiliare pe firma. Credit fara avans".

Clientii corporate care deruleaza cel putin 50% din afacere prin Banca Transilvania au la dispozitie, incepand cu acest an, "Contul de Business", care cuprinde servicii personalizate, tocmai pentru a oferi acestei categorii un tratament special, demn de "clasa business". In ceea ce priveste persoanele fizice, si acesti clienti beneficiaza de produse noi, cum ar fi "Economii la Vedere" sau "Credit fara rate, cu 0% dobanda", precum si campanii care au rolul de a atrage si fideliza clientii.

Banca Transilvania a continuat sa fie si in anul 2006 una dintre cele mai atractive companii listate la Bursa de Valori Bucuresti. Au fost contractate importante linii de finantare, cu diferite destinatii, de la institutii financiare internationale.

Pentru ca Banca Transilvania inseamna, in primul rand, OAMENI, in anul 2006 banca s-a implicat tot mai mult in viata comunitatii. Ca parte activa a acesteia, Banca Transilvania a contribuit, in acest an, cu peste 400.000 EUR pentru realizarea a aproximativ 150 de proiecte din diferite domenii: educatie, mediu, sport etc.

La acestea se adauga "Tu alegi, Banca Transilvania se implica", program prin care banca a alocat sume importante pentru realizarea unor proiecte de interes local, in patru orase din Transilvania. Implicarea si atentia acordata nevoilor societatii au adus cu sine valoare adaugata, in favoarea cetatenilor, dar si in sprijinul ideii de antreprenoriat local romanesc de succes.

Redactia BankNews.ro

http://www.banknews.ro/stire/7580