Banca Transilvania lanseaza Contul de Business, dedicat clientilor corporativi, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Pachetul inclus in Contul de Business continua linia de servicii personalizate ale bancii, tocmai pentru a oferi acestei categorii un tratament special, demn de clasa business. Banca Transilvania si-a propus sa devina banca numarul 1 pentru IMM-urile din Romania, iar Divizia de Clienti Corporativi administreaza relatiile cu segmentul superior al acestei categorii, IMM-urile medii si mari.
"Contul de Business este un serviciu premium dedicat clientilor care deruleaza cel putin 50% din afacere prin Banca Transilvania. Acesti clienti au deschise usile speciale ale bancii. Ei pot beneficia de ceea ce stim sa facem cel mai bine si, de aceea, le uram Bun Venit la clasa Business! Vrem sa pastram intact spiritul Bancii Transilvania, care inseamna actiune si respect pentru antreprenoriatul romanesc. Si noi, la randul nostru, suntem o institutie bancara creata de antreprenori" afirma Tiberiu Moisa, Director Clienti Corporativi & IMM.
De la credite acordate in decurs de cateva ore pentru nevoi urgente, pana la finantari menite sa restructureze bilantul clientilor, de la carduri de credit aprobate pe loc si pana la detalii care privesc operatiunile de cash management - toate acestea sunt disponibile la Banca Transilvania, prin Contul de Business.
Performanta Bancii Transilvania in domeniul corporate este concretizata in cifre: peste 8.500 de clienti activi si peste 500 mil. EUR credite dedicate acestui sector. Acest succes este construit de o echipa formata din peste 220 de profesionisti, in toate unitatile bancii din tara.
"Te poti baza pe oamenii din Banca Transilvania. Pana la urma, vorbim despre decizii rapide, incredere, credite personalizate, relatii prietenoase. Oamenii de afaceri spun adesea ca trebuie sa stie cand sa se bazeze pe o banca sau alta si cand anume pe fortele proprii. Sunt lucruri pe care le-am invatat cel mai bine de la clienti", incheie Tiberiu Moisa.
Activitatea Bancii Transilvania este structurata pe trei linii principale de afaceri: retail, IMM si corporate, pentru care banca pune la dispozitie produse si servicii specifice, dar si un personal specializat. Toate aceste domenii constituie, pentru banca, strategii proprii de atragere si de fidelizare a clientilor si, din rezultatele inregistrate pana acum, reiese ca toate aceste linii de afaceri au contribuit in mod semnificativ la cresterea generala a bancii.
Redactia BankNews.ro