Domo, lantul de distribuitie de electrocasnice, electronice si produse IT& C, a investit 450.000 euro in al doilea magazin din Brasov, deschis vineri, in cadrul complexului comercila Magnolia, a informat, vineri, un comunicat al companiei. Magazinul are o suprafata de vanzare de 1.500 de metri patrati si comercializeaza o gama de peste 3.500 de produse. Compania planuieste deschiderea de inca cinci magazine pana la sfarsitul lui 2006, potrivit oficialilor Domo.
Domo a fost in 2005, dupa cifra de afaceri, al doilea retailer specializat in electronice, electrocasnice si produse IT& C cu o retea nationala formata din 107 magazine, ce insumeaza 40.000 de metri patrati si peste 1.000 angajati. In Bulgaria, Domo are o retea de sapte magazine cu o suprafata totala de 3.500 metri patrati si 150 de angajati.
In 2005 compania a raportat o cifra de afaceri de 114,5 milioane euro si un profit de 1,9 milioane euro.
Jucatorii concurenti pe piata de profil sunt Altex, lider in 2005 cu o cifra de afaceri de 274,3 milioane euro si Flamingo International, care a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul anului trecut. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 de milioane de euro in 2005 iar reteaua Flamingo a raportat vanzari de 84 milioane de euro.
Sursa: NewsIn