Prin intermediul unui asistent personal virtual, clientii sunt preluati imediat, se indentifica usor prin amprenta vocalasi isi rezolva solicitarile rapid.
Dezvoltat de Nuance Communications, lider in domeniul aplicatiilor de recunoastere vocala, si implementat de ING Bank Romania, serviciul redefineste interactiunea dintre client si call center folosind doua aplicatii complementare: identificare vocala (Voice Biometrics Authentication) si intelegerea exprimarii libere (Free Speech Call Steering).
Aceste inovatii tehnologice ofera utilizatorilor o experienta mai buna decat cea oferita de un call center traditional: clientii se autentifica rapid si usor, rostind doar o fraza simpla, iar sistemul recunoaste vocea, intelege cererea si ofera raspuns imediat sau ii directioneaza catre un operator pentru detalii suplimentare.
Acesta solutie elimina timpii de asteptare in call center, clientii fiind preluati instantaneu de catre un "asistent personal virtual”, iar operatorii castiga timp pentru a se ocupa de solicitarile mai complexe. Astfel, randamentul unui call center se imbunatateste semnificativ, iar clientii sunt mai multumiti de experienta cu banca.
Integral pe InComeMagazine.ro
http://www.banknews.ro/stire/70258_o_banca_lanseaza_primul_serviciu_de_recunoastere_vocala_din_romania.html