Banca Comerciala Romana (BCR) aduce la cunostinta clientilor sai ca, in noapte de vineri 18 octombrie a.c. spre sambata 19 octombrie a.c., intre orele 01:00 - 05:00, vor exista intreruperi functionale la nivelul sistemului informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri BCR, precum si reteaua de acceptare ATM/MFM (masina multifunctionala) si POS BCR.
Fluctuatiile disponibilitatii din reteaua de ATM/MFM, POS si carduri BCR vor fi generate de derularea unor procese specifice ce privesc imbunatatiri aduse sistemului informatic BCR si care vor conduce la cresterea calitatii serviciilor oferite.
Reteaua de ASV (automat de schimb valutar) nu va fi afectata de acesta intrerupere.
Serviciul de efectuare operatiuni prin canale alternative va fi disponibil conform programului de functionare - 24/7, cu exceptia afisarii informatiilor referitoare la cardurile de credit.
Clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare:
- prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
- prin serviciul Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice retea nationala, disponibil non-stop)
- prin internet, utilizand Click 24 Banking BCR:
- de la orice calculator, accesand 24banking.ro
- de pe telefonul mobil, utilizand aplicatiile dedicate pentru iPhone si Android sau utilizand solutia optimizata pentru telefoanele mobile, accesand m.24banking.ro
In plus, clientii care apeleaza InfoBCR vor beneficia in continuare de urmatoarele servicii:
- Suport Tehnic in utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanta (Click si Alo 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR), disponibil non-stop
- Informatii generale si personalizate despre produsele si serviciile BCR, disponibil non-stop
Numerele de telefon InfoBCR:
0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice retea nationala sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate si taxabil la tarif normal;
021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice retea din tara si din strainatate, taxabile la tarif normal.
Serviciile oferite de BCR Partener Mobil prin intermediul telefonului mobil vor fi, ca de obicei, functionale 24 de ore din 24, permitand clientilor sa obtina informatii despre cont, sa reincarce orice cartele telefonice preplatite, sa trimita bani in orice cont din Romania sau sa plateasca facturi direct de pe mobil.
http://www.banknews.ro/stire/70099__bcr_opreste_temporar_sistemul_informatic_care_gestioneaza_operatiunile_cu_carduri.html