Rezultatele financiare ale Grupului KRUK in Q1/ 2013
|
Mil. RON |
Q1 2012 |
Q1 2013 |
Variatia Q1 2013 vs. Q1 2012 |
2012 |
Performantța rezultatelor din 2012 |
Cifra de afaceri |
83,04 |
99,66 |
+20% |
356,45 |
28% |
EBIT |
29,73 |
35,23 |
+19% |
142,06 |
25% |
cash EBITDA** |
71,19 |
77,74 |
+9% |
303,76 |
26% |
Profit net |
14,55 |
20,48 |
+41% |
84,39 |
24% |
Grupul KRUK vede un potential important in achizitia de portofolii corporate in Polonia si in strainatate, dar si in creantele bancare generate de IMM-uri.
"In opinia noastra, in urmatorii 3-4 ani, creantele corporate vor deveni un vector de crestere, alaturi de creantele provenite din creditele de consum. In ultimii ani, bancile au acordat un numar mare de imprumuturi catre IMM-uri. In prezent, aceste companii se lupta sa le returneze. Ne asteptam ca bancile sa-si intensifice eforturile de a vinde aceste creante. In viitorul apropiat, e posibil ca si creditele ipotecare sa devina un element care va contribui la dezvoltarea Grupului nostru”, a adaugat domnul Piotr Krupa.
In trimestrul I/ 2013, Grupul KRUK a lansat campanii de marketing si educationale, menite sa promoveze solutiile de colectare pe cale amiabila in Polonia, Romania, Republica Ceha si Slovacia.
"Primele luni ale lui 2013 au marcat inceputul unor noi campanii de marketing pe toate pietele unde Grupul este prezent. KRUK a folosit ca instrument de transmitere a mesajelor sale doua dintre episoadele «Barwy Szczęścia», unul dintre cele mai populare seriale TV din Polonia - serviciile oferite de grup fiind un element important al scenariului, personajele principale reusind astfel sa-si solutioneze problema datoriilor. In Romania, unde muzica populara este foarte apreciata, doamna Sofia Vicoveanca, cantareata de muzica populara, a devenit imaginea campaniei KRUK. Am lansat de asemenea o campanie educationala de presa si in Republica Ceha si Slovacia”, a mai adaugat acesta.
http://www.banknews.ro/stire/68187_rezultatele_financiare_ale_grupului_kruk_in_q1_2013.html