In zilele de 1, 5 si 6 mai 2013, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia :
- unitatilor situate in mari magazine, mall-uri si aeroportul Henri Coanda (Visa Tax);
- agentiilor Bran, Poiana Brasov si Sinaia
care vor functiona potrivit unui program special.
De asemenea, in perioada 1 - 6 mai 2013, serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor desfasura dupa urmatorul program:
- Pe 1, 5 si 6 mai 2013 vor fi disponibile:
-optiunile automate de consultare sold/operatiuni ;
-serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
Pe 4 mai 2013 - Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate optiunile intre orele 08:00 - 16:00 ;
Serviciul Vocalis se afla la dispozitia clientilor pentru informatii generale/subscrieri/suport produse si servicii BRD, precum si pentru operatiuni (plati facturi/ transferuri intra si interbancare):
- 0800 803803 (apel gratuit in reteaua ROMTELECOM)
- +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate) sau
- *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
- E-mail: vocalis@brd.ro
http://www.banknews.ro/stire/67652_programul_unitatilor_brd_in_perioada__1_-_6_mai_2013.html