Odata cu apropierea sarbatorilor de Paste, institutiile financiare au inceput o adevarata campanie de atragere a clientilor pe partea de creditare, diminuand costurile imprumuturilor si oferind premii in bani.
Daca romanii vor profita de aceste campanii ale bancilor ramane de vazut, in conditiile in care tot mai multi se tem sa isi asume un angajament fata de banci, intrucat nu au o certitudine a veniturilor pe care le obtin, date fiind volatilitatea pietei muncii si incertitudinea privind evolutia economiei. In plus, numarul celor care indeplinesc criteriile de eligibilitate ale bancilor ramane in continuare unul scazut.
In opinia lui Dragos Cabat, Managing Partner Efin.ro, campaniile de promovare pentru produsele de creditare pornesc de la ideea ca potentialii clienti nu isi mai doresc accesarea de credite. Ori, in realitate, cererea de credite din partea populatiei nu a scazut semnificativ, ci bancile au limitat pana acum accesul la credite al clientilor. Asadar, este suficienta o relaxare a politicilor de creditare, iar promotiile sunt doar un "bonus pentru clienti sau mai degraba un mod de a face mai apetisante ofertele - altfel scumpe si inca restrictive - ale bancilor comerciale, a mai spus Cabat.
Integral in Ziare.com
http://www.banknews.ro/stire/67240_bancile_se_intrec_in_promotii_la_credite_pentru_a_atrage_clienti.html