Dupa patru ani de la declansarea crizei financiare, piata de asigurari din Romania se reaseaza si incearca sa castige terenul pierdut prin propriile greseli. Lupta pentru cota de piata, in care s-au infruntat ani la rand asiguratorii, a adus acestora pierderi semnificative. Din aceasta situatie se poate iesi doar prin aplicarea unor politici corecte de tarifare, care, la randul lor, vor sustine imbunatatirea managementului daunelor. Ceea ce inseamna ca, in final, consumatorul va fi cel care va avea de castigat.
MIHAIL TECAU, presedintele Omniasig Vienna Insurance Group - companie rezultata in urma fuziunii dintre BCR Asigurari si vechiul Omniasig -, mizeaza, in competitia pentru mentinerea pozitiei de lider pe piata, pe care subsidiara austriaca a castigat-o dupa primele sase luni din acest an, pe calitatea serviciilor post-vanzare oferite clientilor si pe produsele nou lansate, din categoria non-auto, si, nu in ultimul rand, pe o echipa tanara si pe experienta internationala a grupului-mama. Toate acestea intr-un mediu de business in continua schimbare si in care companiile trebuie sa identifice rapid solutii la problemele si cerintele clientilor, care pun astazi un accent semnificativ pe calitate si pe produse adaptate nevoilor lor.
Integral in Jurnalul.ro
http://www.banknews.ro/stire/63260_razboi_intre_companiile_de_asigurari_si_service-uri.html