UniCredit Tiriac Bank si Fundatia Pretuieste Viata, prin intermediul programului Scoala Mamelor - fondat de catre Andreea Marin Banica - va anunta incheierea unui parteneriat pentru sprijinirea mamelor din Romania care se confrunta cu dificultati si implicit a familiilor lor.
Ne propunem sa le intindem mamelor o mana de ajutor inca din momentul nasterii copilului, dar si sa fim o ancora pentru perioadele de incercari de ordin financiar, psihologic sau cotidian prin care acestea pot trece, cu precadere in primii ani de viata ai copilului.
Iata, pe scurt, ce vom face in sprijinul mamelor:
Lansam astazi, 20 iunie, pe site-ul www.scoalamamelor.ro, la sectiunea "Dezvolta-te profesional”, butonul "Primii pasi in educatia financiara”. E de ajuns sa dai click pe acest buton si in fata ta vei vedea o multitudine de informatii care te ajuta sa-ti ordonezi bugetul personal, sa intelegi cum trebuie sa-ti faci planul pe termen scurt sau lung, ce inseamna o disciplina financiara incepand inca din viata de familie, cum sa intelegi termenii bancari de baza si ce trebuie sa stii atunci cand alegi sa lucrezi cu o banc, care-ti sunt drepturile, multe alte informatii utile.
Incurajam donatiile pentru proiectul national Scoala Mamelor, care s-a dovedit a fi foarte util si nu poate continua decat prin sustinere din partea societatii, catre care se si indreapta serviciile sale gratuite. In scurt timp, orice persoana care utilizeaza un bancomat sau multifunctional bancar non-stop UniCredit Tiriac Bank aflate acum in tara, poate ajuta cu un simplu gest, dupa ce isi termina propriile operatiuni la bancomat, astfel: prin simpla selectare a optiunii Doneaza pentru Scoala Mamelor pe ecranul aparatului, in momentul afisarii operatiunilor posibile, poti alege orice suma doresti pentru a o dona catre Scoala Mamelor, in schimbul careia va primi o chitanta doveditoare. Orice efort, cat de mic, este util si va multumim anticipat pentru gest! Fondurile astfel colectate vor fi utilizate pentru sustinerea programului national Scoala Mamelor, care ofera servicii gratuite si ajuta in prezent sute de mii de romance din tara si peste alte 100 de state ale lumii, precum si familiile acestora si cazuri sociale grave.
Parteneriatul UniCredit Tiriac Bank - Scoala Mamelor sustine produsul bancar inedit prin intermediul caruia puteti pune umarul la crearea de saloane mama - copil in maternitatile din Romania: cardul UNICEF - emis de catre UniCredit Tiriac Bank. Prin dotarea si mobilarea maternitatilor care vor fi sustinute si prin instruirea personalului medical, acestea vor putea sa intre in Initiativa Spital Prieten al Copilului si sa devina centre de promovare a alaptarii. Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Tiriac Bank doneaza din veniturile bancii suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti, fara niciun cost suplimentar pentru posesori. Posesorii cardurilor vor sti exact ce suma a fost oferita prin donatii in numele lor
catre UNICEF, pentru ca vor primi informatii actualizate lunar din partea bancii. In plus, 50% din taxa anuala de administrare a pachetului UNICEF va fi de asemenea transferata catre UNICEF de catre banca.
Andreea Marin Banica: "Sunt onorata de asocierea cu Unicredit Bank Tiriac. Asta arata ca o idee ce parea naiva la inceput, inspirata mie de schimbarile din viata mea dupa nasterea fetitei mele, a prins contur si merita acum atentia marilor companii internationale. Scoala Mamelor a devenit un sprijin real pentru mame in Romania si un brand, dezvoltandu-se natural, pentru ca echipa noastra a pus mult suflet in dezvoltarea programului. Sincer, nici nu am banuit unde vom ajunge atunci cand eram la primii pasi.”
"Realizarea acestui parteneriat ne aduce o mare bucurie, pentru ca putem sustine o cauza atat de importanta. Dorim astfel sa venim in sprijinul mamelor si al familiilor din Romania care se confrunta cu dificultati ce pot avea consecinte grave atat in plan personal, cat si social, pe un termen indelungat. UniCredit Tiriac Bank are o lunga traditie si experienta in domeniul responsabilitatii sociale, este parte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, iar prin acest proiect dorim sa demonstram inca o data acest lucru”, a spus Anca Nuta, director Identitate si Comunicare UniCredit Tiriac Bank.
Argument
In Romania, una din schimbarile demografice majore o reprezinta cresterea ponderii femeilor cu studii superioare in totalul populatiei. In randul persoanelor cu varsta intre 55 si 64 de ani care au studii superioare si muncesc, la fiecare 100 de barbati corespund 50 de femei. In randul celor cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, raportul este 100 de barbati la 119 femei. In 2010, dintre persoanele cu studii superioare cu varsta pana la 34 de ani, doua treimi erau femei#. In 2004, un barbat castiga, in medie, cu 17.1% mai mult decat o femeie. Diferenta s-a redus la 7.25% la finele anului 2010#.
De ce este importanta cresterea ponderii femeilor cu studii superioare si venituri mai mari in totalul populatiei? Conform unui studiu al Bancii Mondiale#, cresterea veniturilor femeilor determina cresterea ratei de economisire a unei familii medii#, pentru ca femeile sunt, in medie, mai precaute si mai dornice sa economiseasca decat barbatii. In 2011, 68% din femeile chestionate de Reuters in SUA planuiau sa economiseasca mai mult decat in anul anterior, in timp ce doar 62% din barbati doreau acest lucru. Tot anul trecut, Halifax arata ca femeile din Marea Britanie economiseau cu 17% mai mult din venitul lor decat barbatii.
Femeile traiesc mai mult, sunt mult mai preocupate de soarta familiei lor si, la nivel mondial, castiga in medie mai putin decat barbatii, ceea ce le determina sa economiseasca mai mult.
Despre UniCredit Tiriac Bank
UniCredit Tiriac Bank este parte a grupului UniCredit, banca europeana de top cu reteaua cea mai extinsa din Europa Centrala si de Est, numarand peste 3.900 sucursale. In Romania, UniCredit Tiriac Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. Banca isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Grupul UniCredit este prezent pe piata din Romania si prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities Romania, UniCredit CAIB Romania, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) si UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS).
Despre Scoala Mamelor
Prin proiectul Scoala Mamelor ne-am propus sa le facem pe mame sa simta ca pot ele insele schimba ceva in viata lor si a familiilor lor fiind informate, cunoscandu-si drepturile, oportunitatile, posibilitatea de a actiona argumentat in toate problemele vietii.
Platforma www.scoalamamelor.ro este o complexa Comunitate Virtuala a Mamelor, cu specialisti angajati sa raspunda gratuit intrebarilor lor pe diverse domenii, cu posibilitatea ca ele sa dialogheze si intre ele pe forum, cu conexiuni in directii cheie ce le sunt necesare. Practic, pe www.scoalamamelor.ro gasesc aproape tot ce au nevoie ca indrumare si adesea sprijin concret din partea expertilor. Avem deja o baza de date cu peste 300.000 de mame, majoritatea intre 25-45 de ani, cu studii medii si superioare.
http://www.banknews.ro/stire/59796_parteneriat_intre_unicredit_tiriac_bank_si_scoala_mamelor.html