Contact Center Magazine a premiat performanta si viziunea de customer
care la Gala Contact Center Awards care a avut loc miercuri, 16 mai 2012, la
Hotelul Novotel City Centre din Bucuresti, in cadrul uneia dintre cele mai
importante conferinte de profil din Sud-Estul Europei, Customer Care Conference
& Expo.
In 2012 exigentele si asteptarile
consumatorilor au crescut simtitor, iar companiile din Romania trebuie sa se
focuseze mai intens pe o relatie cat mai buna cu clientul si sa aplice modelele
internationale de customer centricity pentru a se mentine competitive. Aceste
premise au stat la baza continutului editiei de anul acesta a Customer
Care Conference & Expo, organizata de compania Expo Media.
In cea de-a doua zi a evenimentului cei mai
buni profesionisti din aria de contact center au fost recunoscuti si premiati
la Gala Contact Center Awards 2012, un
eveniment festiv organizat an de an prin cea mai importanta revista de profil
din Romania, Contact Center Magazine.
Eroul principal al acestei gale a fost
excelenta de customer care, indiferent de nivelul ierarhic din punct de vedere
profesional sau de dimensiunea afacerii in sine. Evenimentul a sarbatorit
valoarea si viziunea in toate formele ei.
Pentru sectiunea
generala ce adreseaza succesul companiilor in zona de call center si
tehnologie, juriul a premiat contact centrele care au demonstrat un inalt
standard de profesionalism, asigurand un serviciu de calitate clientilor, un
mediu pozitiv de lucru pentru angajati si profitabilitate pentru business.
Brandurile
castigatoare care fac diferenta in perceptia consumatorului si angajatului din
Romania, in 2012 au fost:
- DHL - Best Small Call
Center;
- ING Bank - Best Medium Call Center in registru
de call center propriu;
- Call Point New
Europe
- Best Medium Call Center din aria de call center outsource;
- Teleperformance - Best Large Call Center;
- Groupama Asigurari - Best use of Technology.
Contact
Center Awards este un eveniment despre
OAMENI inainte de toate. Gala aduce in atentia publicului oameni valorosi, cu
viziune, pasiune si rezultate impresionante, care reprezinta modele autentice
de personalitate si profesionalism.
Profesionistii castigatori de anul acesta sunt:
- Silviu Suditu, Competence Call
Center - Best Call Center Trainer;
- Mihaela Ghita, Raiffeisen Bank
- Best Call Center Agent;
- Ksenia Bocharova,
Oracle
- Best Support Center Specialist;
- Andrei Papadopol,
Raiffeisen Bank - Best Retention Agent;
- Alina Grecu, UniCredit Tiriac Bank - Best Telesales Agent;
- Ciprian Raducan, Competence Call Center - Best Call Center Supervisor;
- Maria Avram, Oracle - Best Support Center Team Manager;
- Brandusa Luminita Istrate, OMV Petrom - Best Support Center Manager;
- Edmona Popescu, Teleperformance - Best Call Center
Manager din aria de call center outsource;
- Adriana Iuliana Closca, UniCredit Tiriac Bank -
Best Call Center Manager in regim de call center propriu.
„Ma bucur ca printre concurenti
am intalnit pasiunea si dorinta de face lucrurile sa mearga inainte. Oamenii au
multa determinare, transmit entuziasm si sunt proactivi. Jurizarea a fost, pe
langa o evaluare atenta, si un proces de invatare, un schimb de energie si
cunostinte dintre noi si concurenti.” - Madalina Vilau, Membru al Juriului
Contact Center Awards si Managing Director, Expo Media.
„Ce am cautat dincolo de
competenta specializata? Empatia, initiativa si adaptabilitatea. Adica
atitudinea - care face diferenta si care este secretul reusitei profesionale si
in viata personala. – Marcela Stoia, Membru al Juriului Contact
Center Awards, Director de Operatiuni, Expo Media si Trainer, Customer
Service School.
„Piata de customer care este in
plin proces de adaptare. Mai sunt multe de facut, insa «vibe-ul» este unul
pozitiv. M-a impresionat placut faptul ca unele dintre interviurile desfasurate
cu concurentii au adus si o doza de nonconformism. Oamenii, pe langa competenta
de customer care, sunt mai liberi in actiune si ies la inaintare cu idei de
optimizare” - Oana Balteanu, Membru al Juriului Contact Center Awards si
Managing Partener, Customer Service School.
Conferinta de anul acesta a
fost posibila cu sprijinul partenerilor Competence Call Center – Partener Gold, Mediatel
Data, Customer Service School si
Euristic Partner, precum si al
sponsorilor care au asigurat premii si momente inedite pentru participanti: Extreme Travel, Active Life, Orasul Meu si
Tea Forte.
Partenerii media ai acestei editii au fost: Babylon Consult, PresaOnline.ro, ClubAfaceri.ro,
Contact Center Magazine, Wall-street.ro, Orasul Meu si Finzoom.ro.
Pentru mai multe informatii
despre cea de-a 8 a editie a Customer
Care Conference and Expo, fotografii
si prezentari, va invitam sa accesati www.conferinte.ro.
Despre Expo
Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama
variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare,
research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de
business.
Your
customers are your business.
http://www.banknews.ro/stire/58956_contact_center_awards_a_desemnat_castigatorii_pentru_2012.html