Comertul electronic cu plata online a crescut in perioada de dinaintea Pastelui cu 38% fata de acelasi interval din 2010, astfel ca potrivit datelor din sistemul PayU romanii au cheltuit in magazinele online autohtone 15,9 milioane euro intre 15 martie si 14 aprilie, informeaza Mediafax. Cele mai cautate produse, in aceeasi perioada, au fost jucariile, cadourile, confectiile si florile, produse care au inregistrat cresteri de 83%, 80%, 59% si, respectiv, 39%. Conform statisticilor Romcard, volumul comertului electronic cu plata online a crescut in primul trimestru cu 42% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 51,9 milioane de euro, in timp ce platforma PayU a procesat tranzactii de 43,2 milioane de euro.
"Piata cunoaste un ritm de crestere accelerat in acest an, sub influenta unui cumul de factori. Astfel, pe de o parte, mai multe campanii de promovare a platii online se afla in desfasurare de catre Visa si Mastercard, atragand un numar tot mai mare de cumparatori. Pe de alta parte, un impuls puternic il dau jucatorii noi care intra in industrie, cel mai important fiind operatorul de telefonie mobila Cosmote. Nu in ultimul rand, vorbim si de o evolutie naturala a pietei, pe masura ce nivelul de incredere a cumparatorilor creste", a declarat, intr-un comunicat al PayU, Marin Mitroi, director general Romcard.
Integral in Curierul National
http://www.banknews.ro/stire/58275_comertul_electronic_cu_plata_online_a_urcat_cu_38p_inainte_de_paste.html