- BCR a implementat, impreuna cu Euplatesc, sistemul de plati recurente pentru cel mai mare furnizor de televiziune si de internet din Romania, RCS & RDS
- Serviciul este disponibil gratuit pentru clientii companiei, pe site-ul www.rcs-rds.ro
Banca Comerciala Romana (BCR) a implementat, impreuna cu Euplatesc, posibilitatea de a plati recurent facturile pentru abonatii furnizorului de televiziune, internet, telefonie fixa si mobila, RCS & RDS.
Acest serviciu este gratuit pentru clientii RCS & RDS si poate fi utilizat de catre detinatorii de carduri emise de orice banca din Romania, emis de orice banca, debit sau credit, sub sigla Visa si Mastercard.
"Clientii scapa astfel de grija lunara a platii facturilor. Banii se retrag automat din cont la data scadenta, iar clientul primeste instiintarea si confirmarea platii pe email. Platile recurente sunt inca un pas important pe care BCR il face pentru imbunatatirea vietii clientilor” a declarat Ahu Atay, director carduri BCR.
Pentru a folosi serviciul de plati recurente, clientii RCS & RDS trebuie sa parcurga urmatoarele etape:
- Accesarea www.rcs-rds.ro, zonele "Modalitati de plata a facturii" sau "Contul meu Digi",
- Intrarea in aplicatia de plata online directa sau inregistrarea si/sau logarea in contul de client
- Selectarea optiunii de plata factura, moment in care se solicita confirmarea activarii serviciul de plata recurenta. Aceasta optiune apare pe formularul de colectare a datelor despre card.
- Primirea mesajului de informare despre plata recurenta si o lista derulanta pentru alegerea numarului de plati dorite (intre 1 - 12 luni)
- Selectarea optiunii de plata dorita
- Primirea unui email de confirmare aferent platii efectuate
Serviciul pune la dispozitia clientilor posibilitatea de a renunta la plata recurenta si o adresa de email si un numar de telefon pentru a raspunde solicitarilor legate de plata recurenta.
http://www.banknews.ro/stire/58072_bcr_scuteste_clientii_rcs__rds_de_grija_facturilor_lunare__.html