Kaufland Romania doreste ca in urmatorii cinci ani sa devina lider pe piata hipermarketurilor, cu o cota situata intre 15% si 20% si estimeaza ca va avea vanzari de jumatate de miliard de euro, a declarat directorul filialei romanesti a companiei germane, Gunter Grieb. "Speram ca in urmatorii cinci ani sa deschidem 50 de magazine si sa avem vanzari de 500 de milioane de euro", a declarat Grieb. El a afirmat ca principalele obstacole pe care le-a intalnit in Romania au fost reglementarile excesive si schimbarea frecventa a legislatiei.
"De asemenea este destul de dificil sa gasim oamenii potriviti, iar atunci cand ii gasim, sa reusim sa-i pastram. Inca nu avem cunostinte suficiente despre consumatorul roman: cum ii place sa faca cumparaturi, care este comportamentul sau si de aceea trebuie sa investim in aceasta directie", a precizat Grieb.
Directorul Kaufland Romania a oferit si o descriere a principalilor competitori ai Kaufland: "Metro a oprit pentru moment investitiile, Billa se dezvolta lent, Selgros va continua sa investeasca, dar principalii jucatori sunt Carrefour si foarte probabil Auchan".
Kaufland a intrat pe piata din Romania in anul 2005 si pana in prezent a deschis 12 magazine si un centru logistic in Ploiesti, cu un numar total de 3.000 de angajati.
Divizia Kaufland face parte din concernul german Lidl&Schwarz Co&KG. Grupul Lidl&Schwarz are peste 166.000 de angajati in intreaga Europa si este specializat in vanzarea bunurilor de larg consum la preturi reduse, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro.
Concernul Kaufland are peste 730 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. In luna martie a acestui an, Kaufland a deschis si primul sau magazin in Bulgaria.
NewsIn