Banca Transilvania si-a obsinuit clientii si colaboratorii ca, la fiecare trei luni, sa lanseze cate un produs dedicat micilor intreprinzatori. Banca vine acum pe piata cu un nou concept, care este mai mult decat un produs: Clubul Intreprinzatorului Roman. Sub egida sa vor fi organizate, in decursul acestui an, in 20 dintre cele mai importante orase din tara, 40 de sesiuni de training, plus alte 15 conferinte si evenimente sustinute de specialisti ai BT. Se estimeaza un numar de aproximativ 4.000 de participanti in cele trei luni care au mai ramas din acest an si peste 15.000 in 2007.
Hildegard Gaceck, presedinte de onoare al Clubului Intreprinzatorului Roman si director pentru Romania al BERD, a declarat: "Clubul va oferi posibilitati de networking, ceea ce constituie cheia unui succes real pentru IMM-uri. Nu lipsa de informatii este problema. A avea acces rapid la informatii corecte e important si clubul va oferi acest instrument".
Clubul Intreprinzatorului Roman este destinat tuturor membrilor comunitatii antreprenoriale, in special clientilor Bancii Transilvania, clienti care se vor bucura de un statut aparte, prin gratuitati sau discount-uri la serviciile oferite de club. Inscrierile in Clubul Intreprinzatorului Roman se pot face in cadrul celor 314 unitati ale Bancii Transilvania din intreaga tara sau se pot realiza, gratuit, prin intermediul site-ul www.btclub.ro. Cei care doresc, pot solicita alte detalii, la telefonul 0800 800 466.
Clubul Intreprinzatorului Roman inseamna programe de training subventionate total sau partial, consultanta financiar-bancara, suport pentru dezvoltarea proiectelor de finantare din fonduri provenite din Uniunea Europeana. La aceste beneficii se adauga posibilitatea intreprinzatorilor romani de a participa la seminarii si conferinte in cadrul carora se dezbat subiecte de interes pentru comunitatea antreprenoriala.
Robert C. Rekkers, Hildegard Gaceck, Cristina Petrut, Andrei Dudoiu
Robert C. Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania, a declarat: " Este deja o certitudine ca vom adera la UE la 1 ianuarie 2007. Astfel, in urmatorii trei ani, Romania va beneficia de 11 miliarde de euro, bani europeni, pentru a fi investiti in toata aceasta perioada. Tocmai de aceea, intreprinzatorii romani au nevoie de suport pentru a putea accesa aceste fonduri. Din pozitia Bancii Transilvania, de banca a IMM-urilor, deriva responsabilitatea noastra de a oferi acestui segment servicii specializate de training si consultanta, necesare intocmirii si dezvoltarii proiectelor de investitii".
Activitatea Bancii Transilvania este structurata pe trei linii principale de afaceri - retail, IMM-uri si companii mari. Pentru ca si-a propus sa devina "Banca nr.1 pentru IMM-uri", banca a hotarat sa sprijine intreprinzatorii din intreaga tara si sa vina tot mai aproape de acestia. In decurs de doi ani, banca a lansat, la fiecare trei luni, cate un produs dedicat IMM-urilor. Astfel, au aparut pe piata 6 produse: Creditul 1 ora - pentru capital de lucru fara garantii materiale, respectiv pentru investitii, fara aport propriu, Creditul Start Up - pentru noi afaceri, Creditul cu 0% dobanda pe toata perioada creditarii, Scontare 100% si Abonamentul Bancar.
Banca Transilvania a lansat oficial Clubul Intreprinzatorului Roman si in Cluj-Napoca, la sfarsitul lunii septembrie, datorita importantei proiectului, dar si numarului mare de clienti persoane juridice pe care banca ii are in Cluj.
Redactia BankNews.ro