Clientii Millennium Bank pot efectua tranzactii direct pe terminalele mobile folosind aplicatia de SmartPhone Banking a bancii, disponibila acum pentru terminalele mobile Apple si pentru cele care folosesc sistemul de operare Android. Noul serviciu permite utilizatorilor sa vizualizeze in mod confortabil toate produsele achizitionate de la Millennium Bank si sa efectueze transferuri.
"Aplicatia de SmartPhone Banking a fost creata astfel incat sa raspunda nevoilor si asteptarilor clientilor activi si dinamici, asigurand acces rapid la produsele financiare si la operatiuni practic de oriunde. Este un nou canal alternativ pe care il putem oferi clientilor nostri care folosesc serviciul Internet Banking, in linie cu obiectivul nostru de a aduce inovatie in domeniu”, a declarat Florentina Mihai, Director Canale Alternative la Millennium Bank.
Pe langa vizualizarea conturilor curente si de economii, a depozitelor la termen, a creditelor si a cardurilor de credit si efectuarea de tranzactii, serviciul SmartPhone Banking mai permite clientilor sa creeze sabloane de plati si sa defineasca beneficiari.
Aplicatia, denumita "MillenniumRO”, poate fi descarcata gratuit din AppStore si Android Market. Pentru folosirea acesteia, clientii trebuie sa-si activeze mai intai serviciul Internet Banking. Aplicatia de SmartPhone Banking asigura utilizatorilor un grad inalt de securitate in administrarea finantelor, folosind mai multe niveluri de securitate - la prima activare, la accesarea aplicatiei, la vizualizare si la tranzactii.
http://www.banknews.ro/stire/52737_millennium_bank_lanseaza_serviciul_smartphone_banking.html