Pe masura ce platile efectuate de pe telefoane si alte echipamente mobile cresc in popularitate, numeroase banci isi reevalueaza sau isi dezvolta noi modele de plati la nivel global.
Competitia crescuta din partea unor jucatori noi, ne-traditionali in industria platilor precum Apple, Google si PayPal forteaza bancile sa se adapteze rapid pentru a-si proteja veniturile provenite din plati si pentru a beneficia de avantajele oferite de noile platforme mobile, conform unui raport al KPMG International.
Studiul a fost realizat la nivel international si s-a derulat in randul executivilor din domeniile bancar si al serviciilor financiare.
Cu aproape 85 de procente dintre participantii la studiu afirmand ca platile mobile vor avea o importanta semnificativa pentru afacerile lor in urmatorii unul pana la patru ani, KPMG a identificat un grup de banci care actioneaza rapid pentru a capitaliza aceasta tendinta de piata si pentru a-si loializa astfel clientii, a-si reduce costurile si - in final - a-si asigura locul in noul lant valoric al platilor efectuate prin intermediul echipamentelor mobile.
Integral in Walll Street