Oracle Romania si Romtelecom SA anunta finalizarea proiectului de implementare a aplicatiilor Oracle de gestiune financiar-contabila, a achizitiilor si de managementul stocurilor la Romtelecom, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Solutia informatica Oracle asigura o vizibilitate completa asupra proceselor financiare, de achizitii, gestiune si planificare a stocurilor din cadrul Romtelecom, controlul tuturor tranzactiilor, automatizarea proceselor de afaceri din zona financiar-contabila, gestiunea mijloacelor fixe si a fluxurilor de numerar.
Solutia informatica dezvoltata la Romtelecom reprezinta cel mai mare proiect de aplicatii Oracle implementat in Romania si printre cele mai mari in Europa de Est, avand peste 1.000 de utilizatori.
Implementarea solutiei Oracle a reprezentat o etapa importanta a programului de transformare a managementului financiar din cadrul Romtelecom. Aplicatiile Oracle au sustinut si au contribuit semnificativ la acest proces intern prin adoptarea de catre client a celor mai bune practici si fluxuri in zona financiar-contabila, de achizitii si gestiune a stocurilor.
"Noi am inceput sa lucram la acest proiect cu multa vreme inainte, pregatind implementarea solutiei Oracle printr-o serie de proiecte care tineau de regandirea proceselor de afaceri, standardizare si reorganizare. Toate aceste proiecte au constituit o etapa esentiala in ambitiosul program de transformare a Romtelecom. Factorii de succes pentru implementarea solutiei Oracle au fost o conducere implicata, cu o strategie clara, impreuna cu o echipa flexibila si dedicata. Am reusit in consecinta sa administram eficient modificarile aparute, dificultatile inerente si interactiunile cu alte proiecte. Lucrurile bune se obtin intotdeauna cu multa munca, asa cum a demonstrat-o efortul remarcabil al intregii echipe de proiect si al echipelor operationale, in egala masura." Dimitris Sophocleous, director executiv financiar al Romtelecom.
Proiectul de implementare a solutiei Oracle la Romtelecom a durat aproape 2 ani si a fost realizat de o echipa de consultanta mixta formata din specialisti din cadrul Romtelecom si de la Oracle Romania. Una dintre componentele majore ale procesului de implementare si care a contribuit in mare masura la reusita proiectului a fost instruirea continua a utilizatorilor solutiei, care au beneficiat de 300 de zile de training.
"Solutia implementata la Romtelecom completeaza seria proiectelor de mare complexitate pe care Oracle le-a realizat pentru industria de telecomunicatii, pe plan mondial si in Romania deopotriva. Succesul acestui proiect se datoreaza in mod decisiv sustinerii la nivelul conducerii Romtelecom si colaborarii deosebite in cadrul echipei de consultanta, intre specialistii Oracle si echipa de lucru Romtelecom. Proiectul Romtelecom a fost pentru noi o provocare, dar totodata o mare realizare pentru ca am reusit sa livram o solutie de anvergura, in termenul si in bugetul stabilit. S-a derulat pe fondul unui proces de transformari profunde in cadrul Romtelecom, iar reusita determina pana la urma succesul intregului program", afirma Laurentiu Gusu, Director de Consultanta la Oracle Romania.
Redactia BankNews.ro