Unde se gasesc cele mai bune oferte pentru firmele mici? Operatorii publica pe site doar informatii orientative si trimit doritorii la agentii de vanzari, mizand pe abilitatea acestora de a atrage clienti.
Odata cu rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului, Cosmote anunta ca baza de clienti business ai companiei a crescut cu 10%, "datorita ofertelor competitive si foarte atractive dedicate companiilor". Daca firmele mari, cu sute de angajati, au puterea de a negocia "la sange" orice contract de telefonie mobila sau fixa, nu acelasi lucru se poate spune despre fimele mici, conduse de un antreprenor. Cum poate, totusi, o firma din categoria IMM sa obtina un contract avantajos?
Cate minute consumati intr-o luna?
Sa luam exemplul unei firme cu patru angajati. Ne-am asumat rolul unui manager care studiaza ofertele de pe site-urile operatorilor, apoi am sunat la departamentul relatii cu clientii. Am vrut sa stim cat de flexibile sunt ofertele. De la Orange ni s-a spus ca vom fi contactati de un agent de vanzari, care insa nu a revenit in aceeasi dupa-amiaza, iar operatorul nu ne-a furnizat nicio informatie la telefon. La Cosmote ni s-a spus ca, intr-adevar, pe site sunt doar cateva indicii standard, ofertele finale fiind personalizate, urmand sa discutam detaliile cu un agent de vanzari. La Vodafone ni s-au dat cele mai multe informatii.
Cititi integral pe Capital.ro
Sursa Tabel: Capital.ro
http://www.banknews.ro/stire/48270_ce_alegi_intre_orange,_cosmote_si_vodafone.html