Pentru evitarea platii unor facturi prea mari, companiile trebuie sa cunoasca foarte bine nevoile de comunicare ale angajatilor.
Cum poate, totusi, o firma din categoria IMM sa obtina un contract avantajos?
Sa luam exemplul unei firme cu patru angajati. Ne-am asumat rolul unui manager care studiaza ofertele de pe site-urile operatorilor, apoi am sunat la Departamentul relatii cu clientii. Am vrut sa stim cat de flexibile sunt ofertele.
La Cosmote ni s-a spus ca pe site sunt doar cateva indicii standard, iar ofertele finale sunt personalizate, urmand sa discutam detaliile cu un agent de vanzari.
La Vodafone, fiecare utilizator pentru care compania incheie contract primeste pana la 1.500 de minute pe care le poate folosi in grup, iar daca sunt depasite tariful pentru convorbirile ulterioare este de trei centi pe minut. "Pana acum nu le-a depasit nimeni", spune operatorul telefonic. El ne-a mai explicat ca exista si posibilitatea primirii unui numar nelimitat de convorbiri in grup.
La Orange, cel mai mic abonament include 8.000 de minute in grup si costa 25 de euro pe luna, fara TVA. Fiecare utilizator primeste 20 de minute nationale si acces la cele 200 de minute nationale disponibile la nivel de grup. Dupa terminarea minutelor incluse, apelurile sunt taxate cu 0,09 euro/minut.
Cosmote ofera minute nelimitate in grup pentru orice tip de abonament.
Integral in EVZ.ro
http://www.banknews.ro/stire/48046_cum_se_aleg_cele_mai_bune_oferte_de_telefonie.html