In asteptarea deschiderii primelor magazine, retailerul Lidl a trecut deja la aprovizionarea rafturilor magazinelor Plus cu produse noi, din categoaria marcilor proprii.
DESi sigla Lidl nu a fost inca pusa, clientii retelei Plus sunt zapaciti, cel putin pentru moment, pana se vor obisui cu noile schimbari din magazin, pentru ca pozitionarea marfii in magazin a fost schimbata. Batranii, cei mai carcotasi, nemultumiti de noile carucioare, prea mari fata de cele vechi, intreaba agentii de paza unde pot gasi raftul cu faina, iar alti clienti se uita dezorientati dupa angajati si ii intreaba unde pot gasi piperul.
Acolo unde un nou produs este instalat cu eticheta de reducere deasupra, doua doamne in varsta cauta o sticla de ulei cat mai plina. Uleiul este marca proprie Lidl - Promienna, si potrivit cartonasului verde, acum costa 5,99 lei/l, fata de pretul initial de 6,09 lei/l. Sub acest brand retailerul mai comercializeaza si margarina, dar care nu a aparut inca in magazine.
Continuarea pe Money.ro
http://www.banknews.ro/stire/47093_au_aparut_primele_produse_lidl_care_sunt_si_cat_costa.html