Google a fost ales brandul cel mai valoros din lume, dupa ce a urcat pe prima pozitie cu o cota de 44,3 miliarde de dolari. Microsoft valoreaza doar 42,8 miliarde dolari si este urmat pe pozitia a treia de unul dintre retailerii de top ai Americii, cu o valoare de 36,2 miliarde dolari.
Google a fost plasat pe prima pozitie tocmai in anul in care Coca-Cola nu s-a clasat in top 10, dupa ce a fost schimbata metodologia de realizare a clasametului, potrivit Marketing Magazine.
Coca-Cola a ajuns in acest an pe locul 16, cu o valoare de 25,8 miliarde dolari, fata de locul 3, pe cat era anul trecut.
In paralel, Vodafone a fost numita cea mai valoroasa companie britanica si cel mai scump brand de telecomunicatii din lume, cu o cota de aproape 31 miliarde dolari.
In clasamentul general, compania britanica ocupa locul 5. Apple, care in ultimii doi ani a fost pe val datorita ultimelor gadgeturi pe care le-a adus pe piata, a ajuns in topul general pe locul 8, ea fiind una dintre cele mai admirate companii din lume.
Sursa: Ziare.com