Cel mai mare operator de telecomunicatii din Romania a pierdut in trimestrul patru al anului trecut, 5% din clienti, din cauza climatului economic nefavorabil, potrivit unui comunicat al Grupului France Telecom-Orange.
La finalul anului 2010, Orange avea 10,5 milioane de clienti, reusind sa atraga peste 60 de mii de noi clienti in ultimul trimestrul. Comparativ cu aceeasi perioada a lui 2009 insa, numarul acestora a scazut cu 5%.
Cum motiveaza operatorul de telefonie mobila acest lucru? Degradarea climatului economic a avut efecte negative asupra clientilor organizatiei, in special pe segmentul PrePay, sustin oficialii.
In ceea ce priveste abonatii companiei, rata de reziliere a contractelor a fost mai scazuta decat cea din perioada anterioara crizei, potrivit CEO Orange Romania, Thierry Millet.
Venitul mediu anual al unui utilizator Orange a fost anul trecut de aproximativ 83 de euro.
citeste mai mult: incont.ro
http://www.banknews.ro/stire/45420_orange_a_pierdut_5p_din_clienti_in_ultimul_trimestru_din_2010.html