Nu de putine ori, ne alegem destinatiile de vacanta orientandu-ne (si) dupa imaginile pe care agentiile turistice sau hotelurile le folosesc in campaniile de promovare a pachetelor pe care le ofera - chiar daca stim deja, din intelepciunea batranilor, ca "nu este bine sa te iei dupa aspect". Portalul de turism Oyster.com trage un foarte plastic si de impact semnal de alarma privitor la criteriile optiunilor noastre pentru relaxare.
Astfel, reprezentanti Oyster au vizitat, incognito, mai multe hoteluri si destinatii de vacanta populare din toata lumea si au realizat sute de fotografii ale acestor locuri, pentru ca vizitatorii site-ului, aflati in cautare de idei, sa stie bine ce aleg. Pentru a evidentia cat mai eficient adevarul, realizatorii paginii de Internet au realizat o galerie foto, in care compara direct imaginile "ingrijite", de marketing turistic, cu cele realizate de ei in exact aceleasi locatii. Rezultatele sunt cel putin amuzante.
citeste mai mult si vezi galeria foto: descopera.ro
http://www.banknews.ro/stire/45206_imagini_inselatoare_ale_destinatiilor_de_vacanta.html