Procedurile UE sunt deja greoaie, insa oficialii romani nici macar nu le incep. Asta este explicatia pentru gradul redus de absorbtie a fondurilor pentru infrastructura. Pe nici unul dintre tronsoanele care separa Nadlac de Constanta, gradul de absorbtie nu depaseste 50%.
In 2012, Ungaria va finaliza ultimul tronson de autostrada care o desparte de Romania, Mako-Nadlac. Soferii vor trece de pe o autostrada nou-nouta cu patru benzi pe un drum national carpit, pe care zonele cu doua benzi pe sens sunt raritati.
Bun venit in Romania, tara care n-a reusit sa ia decat 30 de milioane de euro din cele 4,57 miliarde puse la dispozitie de UE pentru infrastructura. Iata cum arata lungul, sinuosul si accidentatul drum al banilor europeni de la Nadlac pana in portul Constanta: 820 de kilometri, 14 ore si mai putin de 1% rata de absorbtie.
Integral in Romania Libera
http://www.banknews.ro/stire/42367_cum_am_ratat_banii_ue_pentru_autostrada\_nadlac-constanta__.html