Banca Comerciala Romana (BCR) extinde, din aceasta luna, programul de functionare a serviciului Alo 24 Banking BCR, acesta putand fi accesat acum non-stop.
Alo 24 Banking BCR permite clientilor sa isi consulte oricand prin telefon soldul contului, sa isi verifice tranzactiile efectuate din conturi, sa plateasca facturi sau sa achite rata creditului imediat, prin simpla apelare a numerelor de telefon ale Contact Center BCR. Consilierii Contact Center sunt disponibili 24 din 24 de ore, 7 zile pe saptamana pentru a oferi clientilor informatiile solicitate si pentru a-i consilia in efectuarea operatiunilor bancare.
Tranzactiile prin serviciul Alo 24 Banking BCR se realizeaza in deplina siguranta, toate fiind semnate de client, prin codurile unice, valabile numai 36 de secunde, generate de dispozitivul token primit gratuit la achizitionarea serviciului. Imediat dupa efectuarea tranzactiei consilierul Contact Center BCR confirma realizarea acesteia prin comunicarea numarului de referinta al operatiunii in vederea identificarii ulterioare a acesteia in istoricul operatiunilor.
Alo 24 Banking BCR poate fi accesat selectand doar doua taste in meniul telefonic - tasta corespunzatoare limbii romane - 1, sau limbii engleze - 2, urmata de tasta 3. Numerele de telefon sunt:
0801.0801.227 apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat
021/407.42.00 apelabil din orice retea
*0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial
Comunicat de presa
http://www.banknews.ro/stire/42318_serviciul_alo_24_banking_bcr_este_disponibil_non-stop.html