Dialogul dintre clientii nemultumiti ai Bancpost, la nivel de grup, si presedintele bancii, Mihai Bogza, a ajuns sa fie purtat prin intermediul presei.
Bancherul a raspuns ieri, intr-un interviu acordat Mediafax, unui comunicat de presa publicat de clientii bancii, care acuzau Bancpost de lipsa de transparenta in aplicarea Ordonantei 50/2010, ca reactie la declaratiile lui Bogza din editia de marti a ZF ("Bogza, Bancpost: Clientii care vor sa dea bancile in judecata sa nu se astepte sa primeasca ajutor"), prin care atentiona ca debitorii care merg in justitie impotriva bancilor si le fac reclama negativa vor avea dificultati in viitor la obtinerea unor facilitati sau chiar a unor noi imprumuturi.
La fel ca in cazul altor banci, clientii nemultumiti ai Bancpost au constituit un grup pe internet, care numara circa 850 de membri. "Niciunul dintre membrii grupului nu poate fi facut responsabil de reclama negativa, deoarece actiunile grupului vin ca raspuns la actiunile bancii. Banca este responsabila de publicitatea negativa pe care si-o face, deoarece aceasta institutie promoveaza abuzurile si nerespectarea clientilor", potrivit comunicatului emis de grupul clientilor Bancpost, citat de Mediafax.
integral in: zf.ro
http://www.banknews.ro/stire/42175_replici_intre_bancpost_si_clientii_nemultumiti.html