Autoritatile chineze vor lansa pana la 1 octombrie 2010 in mass-media internationala o ampla campanie de propaganda pentru "noua imagine a tarii". In acest scop a fost angajata firma de specialitate Lintas si au fost alocate 6,4 mld. $. Se preconizeaza realizarea unui film de 15 min si a unui video-clip de 30 de sec, prin intermediul carora Bejing spera sa impuna noul "chip" al Chinei - acela de tara de succes, in plina dezvoltare si progresiva, cu o societate armonioasa si fericita.
Aceasta actiune de PR va fi insotita de puternice investitii in trei principale societati chineze de mass-media, menite sa amplifice capacitatea lor de expansiune si de influenta peste hotare. Este vorba de agentia oficiala de presa Xinhua, de cotidianul "Jemin Jibao" si de postul central de televi-ziune, CCTV. In afara granitelor Chinei, campania de propaganda va viza acele 28 de state ale lumii unde, potrivit unui ultim sondaj BBC, numai 38% din populatie au o parere pozitiva despre marele stat asiatic.
Integral in Financiarul
http://www.banknews.ro/stire/41056_noua_imagine_a_chinei_costa_6,4_mld_dolari.html