Mai multi bucuresteni acuza Romtelecom ca le-a incheiat o polita de asigurare a casei fara a le solicita acordul.
"Impreuna cu ultima factura de la Romtelecom am primit si o asigurare a locuintei, incheiata la ASTRA. Insa aceasta a fost facuta fara voia mea. Ca s-o anulez, trebuie sa ma duc la un magazin Romtelecom si sa fac cerere in zece zile de la data primirii facturii, altfel se considera ca sunt de acord. Este un abuz din partea Romtelecom, care isi permite sa dea datele personale altei firme", considera Elena, una dintre abonatele care a primit oferta.
Si Mariana Ilie e nemultumita de faptul ca nu a fost intrebata daca-si doreste aceasta asigurare. "Nici nu am vazut in plic aceasta polita, am crezut ca este o reclama", spune Mariana Ilie.
"Actionam conform legii"
Reprezentantii Romtelecom afirma ca au facut aceasta oferta avand in vedere faptul ca, in curand, acest tip de asigurare va deveni obligatoriu pentru toti proprietarii de locuinte.
"Clientii au posibilitatea de a beneficia gratuit de o polita de asigurare pentru trei luni si, in cazul in care opteaza pentru prelungirea acesteia, de o reducere de 50% a pretului asigurarii pe un an. Actionam conform prevederilor legale in vigoare in materie de protectia datelor personale ale clientilor", sustine Cristina Popescu, ofiter de presa al Romtelecom, care adauga ca, in cazul in care un client nu este de acord sa beneficieze de aceasta asigurare, poate cere anularea politei prezentandu-se la orice magazin Romtelecom sau apeland 1930 (gratuit din reteaua Romtelecom) in 10 zile de la data facturarii, inscrisa pe prima pagina.
Integral in Evenimentul Zilei
http://www.banknews.ro/stire/38696_schema_romtelecom_si_astra_asigurati_fara_sa_ceara.html