Reteaua de microbloguri Twitter pregateste o versiune profesionala cu plata, destinata companiilor, ce va fi lansata pana la sfarsitul anului, in incercarea de a obtine venituri suplimentare fara a se concentra pe publicitate, relateaza Les Echos.
Biz Stone, co-fondatorul Twitter, a afirmat in urma cu cateva saptamani ca nu se va concentra pe introducerea de publicitate in cadrul serviciului, insa echipele lucreaza pentru elaborarea unor optiuni cu plata.
Site-ul va avea aceeasi interfata ca si cea oferita gratuit la nivel mondial, insa va prezenta noi functii, ce vor permite o analiza statistica a datelor schimbate in reteaua sociala.
Ca si serviciul Google Analytics, ce este oferit gratuit, solutia va permite profesionistilor sa-si analizeze audienta, pentru a-si monitoriza continutul si pentru a-si adapta mesajele la strategia comerciala.
Pretul abonamentelor profesionale nu a fost inca stabilit, insa noua versiune este un mijloc de a stabili un model econonomic viabil.
NewsIn
http://www.banknews.ro/stire/34625_twitter_pregateste_o_versiune_cu_plata_pentru_companii.html