Prin vanzarea unei game largi de produse, de la haine pentru personajele din avatar pana la mobilier virtual, retelele sociale asiatice par sa fi rezolvat dilema tuturor intreprinzatorilor online: cum sa faca profitabila uriasa baza de clienti, scrie Reuters.
Intr-un singur an, unul dintre jucatorii importanti pe piata online asiatica, Tencent Holdings, proprietarul celei mai mari retele sociale din China, Qzone, si-a vazut profiturile umflate cu 85%, in ciuda crizei economice.
"Explicatia este simpla. Utilizatorii cheltuiesc lunar sume foarte mici, sub trei dolari, insa baza de clienti uriasa are cuvantul cel mai important de spus", arata Benjamin Joffe, directorul unei firme de consultanta.
In ultimul an, asiaticii au cheltuit 5 miliarde dolari pentru bunuri cu intrebuintare strict virtuala, ceea ce reprezinta 80% din intreaga piata mondiala a produselor virtuale.
Redactia BankNews.ro
http://www.banknews.ro/stire/32052_asiaticii_cheltuiesc_anual_5_miliarde_dolari_pe_haine_sau_animale_virtuale.html