O femeie reclama faptul ca a platit o rata de doua ori mai mare pentru produse cumparate de la Altex, desi a intarziat doar 24 de ore. Acum trei ani, Maria C., din Moldovita, a cumparat dintr- un magazin Altex, in rate, o masina de spalat, un televizor si un cuptor cu microunde, in valoare de 1.200 de lei. Urma sa achite lunar cate 45 de lei, timp de patru ani. Anul trecut, a intarziat plata ratei o zi. I s-a cerut sa plateasca dublu, adica 90 de lei. "La fel s-a intamplat si anul acesta. In aprilie, am achitat rata cu trei zile intarziere. Din nou, suma dubla", spune ea.
Altex: Nu noi percepem aceste comisioane
Reprezentantii companiei Altex sus tin ca nu ei sunt cei care percep comisioanele. "Am asigurat o gama variata de solutii de creditare (...), printre care si creditarea EFG Retail Services prin programul Euroline. Conditiile oferite de Euroline se stabilesc intre clientul final si finantatorul EFG Retail Service, societatea care ii da creditul pentru a-si cumpara produsul. Altex nu intervine in niciun fel", spune Iuliana Coman, PR manager al companiei Altex.
Integral in Evenimentul Zilei