La Poste a anuntat luni achizitia prin intermediul filialei Mediapost a grupului Hit Mail, specializat in marketingul direct din Romania, continuandu-si astfel dezvoltarea pe plan extern, relateaza AFP.
"Cu o cifra de afaceri de 7,8 milioane euro si 550 de colaboratori", grupul Hit Mail, compus din cinci societati, "este unul dintre liderii din sectorul de marketing direct din Romania", a anuntat institutia intr-un comunicat.
Piata de distributie de reclame tiparite "este foarte putin dezvoltata" in Romania, unde reprezinta doar 2-3% din investitiile in publicitate, fata de 20% in Franta, dar "este in crestere puternica, de 10-20% pe an", a explicat grupul.
Aceasta operatiune marcheaza dorinta La Poste, care a inregistrat rezultate in scadere accentuata in 2008, afectate de scaderea volumelor de curierat, de a se dezvolta prin achizitii bine tintite, pe piete cu potential de crestere.
Mediapost realizeaza, astfel, a treia achizitie din ultimele luni, dupa intrarea pe piata din Portugalia, in septembrie 2008, si pe cea din Spania, in decembrie.
La Poste are statut de grup public in Franta si activeaza pe piata de curierat, dar si pe cea a serviciilor bancare, prin filiala La Banque Postale.
Pentru 2008, La Poste a afisat un profit net in scadere cu 44%, la 529 milioane euro, ca urmare a restrangerii actrivitatilor de curierat si a cresterii provizioanelor, si nu se asteapta la o imbunatatire a rezultatelor in acest an. Cifra de afaceri a grupului a urcat usor anul trecut, cu 0,2% pana la 20,83 miliarde euro.
NewsIn
http://www.banknews.ro/stire/26802_la_poste_intra_pe_piata_din_romania,_dupa_achizitia_hit_mail.html