Clientii Interamerican Pensii, cu afaceri pe piata romaneasca de pensii private, pot obtine prin telefon informatii despre conturile individuale de pensie privata, referitoare la valoarea contributiei si a unitatii de fond si la numarul de unitati de fond, a anuntat compania.
"Daca un participant vrea sa afle valoarea contributeii sale intr-un anumit moment si nu are acces la internet sau nu are timp sa vorbeasca cu un operator, atunci poate sa afle aceasta informatie prin Voice Portal", a declarat directorul general al Interamerican pensii, Besim Jawad.
Acest serviciu este disponibil la numarul de telefon 021.9670.
In viitor, Interamerican Pensii va oferi clientilor sai posibilitatea de a-si modifica singuri datele de contact, prin intermediul acestui portal.
Interamerican Pensii gestioneaza fondul de pensii private obligatorii Interamerican, care ocupa, la sfarsitul anului trecut, locul al saselea pe piata, cu 246.641 de participanti, active nete administrate de 40,97 milioane lei si o cota de piata de 4,92%.
Pe piata pensiilor facultative (pilonul III), Interamerican Pensii a primit in decembrie 2008 autorizarea din partea arbitrului pensiilor private sa gestioneze fondul Eureko Confort.
Interamerican Pensii, controlat de grupul olandez de asigurari Eureko, va prelua in acest an fondul administrat de Bancpost, unul dintre cei mai mici administratori de pe piata, in urma careia va ramane pe piata un singur fond, respectiv Interamerican Pensii.
NewsIn
http://www.banknews.ro/stire/24240_clientii_interamerican_pensii_isi_pot_verifica_prin_telefon_situatia_conturilor.html