Cine se gandeste ca, daca a lichidat un cont bancar, a scapat de o grija, se insala. Potrivit lui Urban Iulian, citat de Curentul, o bucuresteanca s-a trezit pe lista datornicilor pentru ca angajatii BCR au uitat sa o anunte ca i-au deschis cont fara voia ei. In 2007 firma la care lucreaza sotul ei a renuntat la cardurile de salarii de la BCR. In iulie 2007, in urma unei cereri catre BCR, s-a inchis cardul de salariu respectiv si contul aferent. In luna mai a anului curent, bucuresteanca si sotul ei au apelat la o alta banca pentru un card de vacanta. Cererea a fost respinsa, pentru ca cei doi aveau o restanta de 20 de lei, veche de 350 zile, la BCR. Cand i-au contactat pe reprezentantii BCR, acestia le-au explicat, verbal, ca s-ar fi deschis un alt cont, fara ca titularul contului sa fie anuntat sau sa se fi semnat vreun contract intre titular si BCR.
Reprezentantii firmei Urban considera ca actiunile celor de la BCR sunt abuzuri grave, deoarece, odata cu semnarea si inregistrarea cererii de inchidere a cardului de salariu si a contului bancar aferent, acest cont trebuia sa dispara, fara a mai produce alte efecte juridice sau sa genereze noi taxe ori comisioane de administrare. Banca e buna de plata, deoarece reprezentantii BCR aveau obligatia de a-i notifica pe asa-zisii "restantieri" despre debit, inainte de a-i raporta la biroul de credit.
Curentul