Valoarea primelor brute subscrise de companie pe acest segment a fost in primul trimestru cu 22% mai mica decat in perioada similara a anului trecut. Liderul pietei de asigurari din Romania, Allianz-Tiriac, a vandut in primele trei luni ale anului polite de numai sapte milioane de euro pe segmentul asigurarilor de viata.
Valoarea marcheaza o diminuare cu 22% a vanzarilor comparativ cu perioada similara a anului 2007, potrivit datelor preliminare publicate la nivelul grupului Allianz. Totusi, compania a reusit sa isi eficientizeze activitatea, obtinand un profit de un milion de euro, comparativ cu pierderi de aceeasi valoare in perioada ianuarie-martie 2007. La nivelul asigurarilor de accidente si locuinte, volumul primelor subscrise a crescut cu 3,3%, la 93 de milioane de euro.
Profitul operational al Allianz-Tiriac pe acest segment s-a plasat in primul trimestru la trei milioane de euro.
Pe ansamblul grupului, Allianz a subscris in primul trimestru prime brute pentru asigurari de locuinte si accidente in valoare de 13,71 miliarde de euro, in scadere cu 2,8% fata de aceeasi perioada din anul trecut, iar profitul operational pe acest segment a urcat cu 16,7%, la 1,48 miliarde de euro. In cazul asigurarilor de viata, inclusiv cu componenta investitionala, grupul Allianz si-a mentinut primele brute subscrise la 12,33 miliarde de euro, in timp ce castigul operational a scazut cu 21,5%, la 589 de milioane de euro.
Cotidianul
http://www.banknews.ro/stire/17654_allianz-tiriac_scade_serios_pe_asigurari_de_viata.html