Citibank, companie internationala de servicii financiare, organizeaza o licitatie europeana pentru noul sau cont digital. Citibank a achizitionat anul trecut banca britanica online Egg, pentru aproximativ 730 milioane euro.
Compania a contactat deja o serie de agentii, urmand sa finalizeze lista licitatiei in urmatoarele doua saptamani, relateaza joi Brand Republic.
Serviciile furnizate de agentia castigatoare vor acoperi atat publicitatea pentru lansarea unor noi produse financiare si pentru consolidarea marcii Citibank in Europa, cat si imbunatatirea site-ului oficial al companiei. Institutia intentioneaza sa realizeze o fuzionare intre unele produse financiare proprii si cele ale Egg.
Dupa lansarea campaniei digitale, se asteapta ca Citibank sa investeasca si intr-un proiect publicitar ATL, tot la nivel european, pentru promvarea schimbarilor si pe canalele media traditionale.
Campania ATL va fi realizata de agentia Publicis, care a castigat in aprilie 2007 contul global de publicitate al Citibank, in valoare de peste 400 milioane euro.
BizCity