Noul sedan de clasa mare al constructorului din Ingolstadt isi va face aparita undeva in anul 2011 si va avea un design semnat de binecunoscutul Walter da Silva, omul care a mai "nasit" formele lui A5, A4 si TT.
De altfel, masina va avea ca principale surse de inspiratie aceste modele, incheind practic conditia de trend-setter a precedentelor generatii A6.
Pe de alta parte insa, viitorul A6 va fi mult mai dinamic decat actualul model, si asta nu doar din punctul de vedere al designului: germanii pregatesc o gama de motoare arhicompleta, ce va fi dublata in planul trenului de rulare de celebrul sistem de tractiune integrala Quattro si de o suspensie spate de tip multilink.
Se zvoneste deja ca masina (care va creste semnificativ in toate directiile, urmand a propune un ampatament de circa trei metri) se va baza pe o serie de propulsoare cu 6, 8, 10 si chiar 12 cilindri, ultimul fiind probabil marele diesel de sase litri intrat initial in dotarea lui Q7.
Pe langa acestea asteptati-va insa si la cateva agregate ecologice, precum un diesel biturbo de doar doi litri cilindree, dar cu 200 CP si 400 Nm la dispozitie, si o propulsie de tip hibrid, pe gustul clientilor din SUA.
Auto.ro