Un studiu PricewaterhouseCoopers arata ca firmele de familie au avut o dezvoltare mai accentuata, comparativ cu alte companii care au mai multi actionari, noteaza Adevarul. Businessul de familie reprezinta cea mai comuna forma de afacere la nivel mondial, cu milioane de angajati si venituri considerabile aduse la bugetele de stat. Aproape trei sferturi din reprezentantii firmelor de familie sustin ca afacerile lor au crescut in mod sustinut in ultimul an.
Radiografia fiecarei afaceri de familie de succes indica in general un start-up dezvoltat de persoane care au pus suflet si pasiune in activitatea lor si care au avut curajul de a investi economiile de care dispuneau, se arata intr-un studiu al Pricewaterhouse Coopers (PWC).
Profilul investitorului care a dezvoltat o afacere de familie contureaza o persoana creativa, dinamica, care a vazut o oportunitate in piata pe care altii nu au sesizat-o si care si-a dedicat aproape tot timpul avut la dispozitie acestui business. Toate acestea, alaturi de un efort supraomenesc uneori, menit sa acopere resursele umane si financiare limitate avute la dispozitie.
Integral in Adevarul
http://www.banknews.ro/stire/15117_afacerile_cresc_din_ce_in_ce_mai_bine_in_familie.html