Patru posturi tv lupta pentru castigarea publicului feminin cu talk-show-uri si filme romantice, noteaza Adevarul. Acasa TV are cele mai mari audiente. Euforia TV atrage un public tanar si dinamic. Romantica s-a evidentiat luna trecuta prin cel mai mare numar de reclame difuzate. Canalul de filme Hallmark are o pondere mare de telespectatoare cu studii superioare.
Ani buni, Acasa TV a dominat oferta de programe tv adresate cu precadere femeilor. Suprematia continua si in prezent, fapt confirmat si de audientele care asaza aceasta televiziune in top 5, cele mai vizionate posturi. Incet-incet, segmentul pe care evolua (nonsalant) Acasa TV a cunoscut noi jucatori. Mai intai s-a strecurat Hallmark, un canal de filme care vizeaza publicul feminin.
Apoi, a intrat Euforia (apartinand grupului Intact) si, prin relansarea sa in acest an, Romantica a devenit al patrulea jucator pe acest teren. Confruntarea arata ca, in afara ratingurilor de zi de zi, conteaza si calitatea publicului. Fiecare canal s-a pozitionat strategic pentru a capta un numar cat mai mare de telespectatoare ce devin "tinte vii" pentru clientii publicitari.
Integral in Adevarul
http://www.banknews.ro/stire/13779_televiziunile_isi_impart_femeile_dupa_varsta_si_studii.html