Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) isi premiaza clientii care ii aduc alti viitori clienti. Premiile puse la bataie de RBL sunt electrocasnice. Acestea ajung la clienti fara tragere la sorti, daca persoana recomandata de clientul RBL incheie un contract de economisire-creditare. Banca isi motiveaza in acest fel clientii sa povesteasca despre produsul ei si sa-l recomande prietenilor si cunostintelor.
Cealalta institutie de economisire-creditare care functioneaza pe piata autohtona, HVB Banca pentru Locuinte a desfasurat pana in prezent doua campanii prin care ii motiva pe clientii existenti sa recomande alti potentiali clienti. Din iarna acestui an, banca isi premiaza clientii care ii aduc noi clienti cu tichete in valoare de 60 de lei noi.
Pentru a fi obtinute tichete in valoare de 60 de lei trebuie ca persoana recomandata de un client existent sa incheie un contract de 20.000 de lei si sa depuna o suma de minimum 100 de lei. Circa o treime dintre clientii care au incheiat contracte de la inceputul campaniei HVB BpL si pana acum au recomandat alti potentiali clienti, potrivit reprezentantilor institutiei.
Bancile de locuinte nu sunt singurele care isi maresc numarul de clienti datorita celor existenti. Anul trecut Finansbank, actuala Credit Europe Bank, si-a pus clientii sa lucreze pentru ea. Acestia primeau bonusuri daca recomandau alte persoane care isi faceau un CardAvantaj, cel mai popular produs al institutiei de credit.
Integral in Evenimentul Zilei