In urmatoarele saptamani Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) va lansa o actiune de schimbare a imaginii bancii de economii, care ar putea presupune schimbarea siglei nu si a numelui bancii, a anuntat joi, presedintele CEC Radu Gratian Ghetea.
In urmatoarele saptamani speram sa putem demara actiunea de rebranding (de schimbare a imaginii bancii). Asta nu inseamna ca veti putea imediat o noua sigla si noul "look" (n.r noua imagine). Va trebui sa facem eforturi suplimentare de promovare a CEC. Banuiesc ca procesul nu se termina in acest an, dar depinde si de ce ne spun specialistii, a spus presedintele CEC, Radu Gratian Ghetea.
Ghetea a mentionat ca, din discutiile purtate pana in prezent cu specialistii, nu se pune problema schimbarii acronimului "CEC". "Exista o unanimitate ca aceasta abreviere sa nu dispara niciodata, asa cum n-a disparut nici BCR sau BRD", a spus Ghetea.
"Vom face o promovare mai activa a produselor existente ale bancii si le vom aduce la cerintele pietei, ca sa putem concura de la egal la egal cu toate celelalte banci", a mai spus Ghetea.
Clientii tinta definiti de CEC sunt populatia si firmele mici si mijlocii din mediul rural si orasele mici cu mai putin de 50.000 locuitori, a precizat noul sef al CEC. "Din 2009, speram sa se vada o diferenta intre ceea ce a fost si ceea ce va fi", a mai spus Ghetea.
NewsIn