SPARK România Închide Serviciul de Car Sharing Electric
Data publicarii: 11-01-2024 | EconomieÎn lumea în continuă schimbare a mobilității urbane, nu toate inițiativele eco-friendly reușesc să supraviețuiască provocărilor economice și legislative. SPARK România, un pionier în domeniul car sharing-ului electric, a anunțat recent închiderea serviciilor sale.
Lansat în 2019, SPARK a fost un vârf de lance în promovarea mobilității electrice în România. Cu o flotă impresionantă de vehicule electrice, SPARK a oferit o alternativă eco-friendly la transportul tradițional. În acești ani, SPARK a devenit nu doar un serviciu de car sharing, ci și un simbol al schimbării pentru un oraș mai verde, cu emisii reduse de CO2 și zgomot minim.
Compania citează un mediu de afaceri dificil și lipsa de sprijin din partea autorităților locale ca principalele motive. Un punct critic a fost introducerea taxei de parcare pentru vehiculele electrice folosite în car sharing, care a afectat grav modelul de afaceri al SPARK. Această situație reflectă o problemă mai largă în adaptarea politicilor urbane la nevoile transportului eco-friendly.
SPARK a anunțat că încetarea serviciilor va respecta termenii și condițiile contractuale. Începând cu 15 ianuarie, ofertele pe termen lung vor fi restricționate progresiv, iar vânzarea de noi abonamente va fi oprită. Utilizatorii cu planuri active ale căror perioade de valabilitate depășesc 1 februarie 2024 vor fi compensați proporțional pentru perioada neutilizată.
Echipa SPARK își exprimă recunoștința față de comunitatea care a susținut inițiativa lor. Acest final amintește de provocările pe care le întâmpină soluțiile sustenabile în fața unui peisaj urban și legislativ în schimbare. Pentru detalii suplimentare sau asistență, echipa SPARK rămâne la dispoziția utilizatorilor prin canalele de comunicare oficiale.
Lansat în 2019, SPARK a fost un vârf de lance în promovarea mobilității electrice în România. Cu o flotă impresionantă de vehicule electrice, SPARK a oferit o alternativă eco-friendly la transportul tradițional. În acești ani, SPARK a devenit nu doar un serviciu de car sharing, ci și un simbol al schimbării pentru un oraș mai verde, cu emisii reduse de CO2 și zgomot minim.
Compania citează un mediu de afaceri dificil și lipsa de sprijin din partea autorităților locale ca principalele motive. Un punct critic a fost introducerea taxei de parcare pentru vehiculele electrice folosite în car sharing, care a afectat grav modelul de afaceri al SPARK. Această situație reflectă o problemă mai largă în adaptarea politicilor urbane la nevoile transportului eco-friendly.
SPARK a anunțat că încetarea serviciilor va respecta termenii și condițiile contractuale. Începând cu 15 ianuarie, ofertele pe termen lung vor fi restricționate progresiv, iar vânzarea de noi abonamente va fi oprită. Utilizatorii cu planuri active ale căror perioade de valabilitate depășesc 1 februarie 2024 vor fi compensați proporțional pentru perioada neutilizată.
Echipa SPARK își exprimă recunoștința față de comunitatea care a susținut inițiativa lor. Acest final amintește de provocările pe care le întâmpină soluțiile sustenabile în fața unui peisaj urban și legislativ în schimbare. Pentru detalii suplimentare sau asistență, echipa SPARK rămâne la dispoziția utilizatorilor prin canalele de comunicare oficiale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice